A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Zgierza




 Drukuj

Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miastaW Polsce, herby miast są tworzone w oparciu o ustawę o odznaczeniach i mundurach. Sposoby wykorzystania herbu zastrzegane są natomiast w statutach miejskich. Jednostka chcąca uzyskać pozwolenie na użycie herbu miasta zobligowana jest do złożenia wniosku o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta wraz z niezbędnymi załącznikami w Urzędzie Miasta na minimum 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia.

Kogo dotyczy

Obywatele, Przedsiębiorcy i Administracja Publiczna

Czas realizacji

Do 1 miesiąca

Wymagane dokumenty

Wniosek zawierający następujące informacje:1) program przedsięwzięcia,2) krótka charakterystyka wnioskodawcy (data rozpoczęcia działalności, zakres działania, dotychczasowe osiągnięcia, itd), 3) kontakt z osobą reprezentującą wnioskodawcę: elektroniczny, telefoniczny, adres, 4) projekt związany z wykorzystaniem herbu.

Opłaty

Brak opłat

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1868,
Art.18, ust.2)
Ustawa z dnia 11 października 2013 r. o zmianie ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1318)
© 2023 Urząd Miasta Zgierza
aplikacja: 1.9.8.2, baza: 1.8.2.4
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce