A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Zgierza




 Drukuj

Zaświadczenia o stanie majątkowym Zaświadczenia o stanie majątkowym

Usługa umożliwia złożenie do organu podatkowego wniosku o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym mieszkańców.Zaświadczenie wydaje się jeżeli:1) przepis prawa wymaga urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego,2) osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.W przypadkach, o których mowa organ podatkowy jest obowiązany wydać zaświadczenie, jeżeli chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów lub z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.Zaświadczenie potwierdza stan faktyczny lub prawny istniejący w dniu jego wydania

Kogo dotyczy

Obywatele, Przedsiębiorcy i Administracja Publiczna

Czas realizacji

7 dni

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym

Opłaty

17 zł

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. z 1999 r. Nr 122, poz. 1319 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1256 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 z późn. zm.)
© 2024 Urząd Miasta Zgierza
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce