A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Zgierza




 Drukuj

Wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki Wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki

Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki.

Kogo dotyczy

Osoby fizyczne i prawne.

Czas realizacji

Zezwolenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki

Opłaty

Za wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki pobiera się opłatę skarbową w kwocie 82,00 zł.

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2013 r., poz. 707,
Art. 99, ust. 2,)
Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2013 r., poz. 707,
Art. 99, ust. 2,)
Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2013 r., poz. 707,
Art. 99, ust. 2,)
© 2024 Urząd Miasta Zgierza
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce